Temat: Zdalna pomoc.

Praca w mojej firmie odbywa się w trybie ciągłym. Jest to firma ochroniarksa, która musi pracować przez całą dobę. Taka branża. Ale bardzo istotnym jest tutaj element mobilności i możliwości kontaktu z pracownikami. Jedna awaria systemu informatycznego może spowodować duże kłopoty. Szukam kogoś, kto zawsze będzie w gotowości pomóc mi w przypadku awarii.

2

Odp: Zdalna pomoc.

W firamch ochroniarskich bardzo wyraźnie widać zależność systemów komputerowych od czynnika ludzkiego. Jeśli pojawi się jakaś awaria, musi być szybko zlikwidowana. Bez tego żadna interewencja nie może być skutecznie przeprowadzona.

3

Odp: Zdalna pomoc.

Tutaj bez wątpienia musisz wyznaczyć pracowników do opieki nad systemami IT. Ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest oczywiście opieka sprawowana przez zewnętrznego operatora, który jest w stanie szybko zareagować na problem.

4

Odp: Zdalna pomoc.

Masz rację, że takie rozwiązanie jest lepsze. U nas w firmie mamy do czynienia z ciągłymi awariami, a zatrudnianie kolejnych osób nie miało sensu. Jednak sztab osób potrafi zdziałać więcej niż informatyk w pojedynkę. Tym bardziej, że większość awarii i tak związana jest z serwerami.

5

Odp: Zdalna pomoc.

Ja już dawno zdecydowałem się na zdalną obsługę informatyków. Pozwala mi to nie martwić się tym, że będę niewidoczny przez dzień czy dwa. Awaria jest usuwana niemal natychmiast i nawet nie muszę o tym na bieżąco być powiadamiany.

6

Odp: Zdalna pomoc.

I to są właśnie najlepsze referencje dla tego typu działalności. Zadowoleny klient powie zdecydowanie więcej niż reklama, nawet gdyby była zrobiona przez najlepszych specjalistów. Dlatego też wchodzę na takie fora po wiarygodne informacje.